Secretariaatservice en telefoonservice – Tips en advies

U bent hier : Home > Kantoor > Secretariaatservice

businesscentrum TIPS Secretariaatservice en telefoonservice

Op deze pagina vindt U leuke TIPS en advies voor het ideale businesscentrum, U aangeboden door de vakman/vrouw in je buurt met studies en onderzoeken van Universiteiten.

Headset TOPPER

PRIJS headsets bij bol.com
(Advertentie)

Lees ook:
- Hoe kan je best een congres organiseren?


Tip 5 : Hoe kan je makkelijk een telefoonservice uitbesteden

Tips van de vakman KLEINBen je van plan om je bedrijf verder uit te breiden? Dan hebben wij een goede tip. Maak gebruik van de diensten van een telefoonservice. Een telefoonservice kan ervoor zorgen dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan op momenten dat u zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon aan te nemen.

A. Klantvriendelijk op nummer één

Op het moment dat klanten naar uw bedrijf bellen is het prettig voor ze als ze iemand te pakken kunnen krijgen. Neemt er niemand op of krijgen ze constant een afwezigheidbericht? Dan kan het zijn dat klanten zich op een gegeven moment beginnen te ergeren aan de afwezigheid van het personeel.

Natuurlijk heeft iedereen vrije dagen, maar voor de klant is het fijn om even iemand te spreken over zijn/haar vraag of probleem. Is klantvriendelijkheid een belangrijke speerpunt van je bedrijf? Zorg er dan voor dat je klanten altijd iemand te spreken krijgen als ze bellen naar je bedrijf.

B. De diensten van een telefoonservice

Op het moment dat je gebruik gaat maken van de diensten van een telefooncentrale, zullen je klanten nooit merken dat ze eigenlijk iemand spreken van een externe partij.

Telefoonservices gaan professioneel te werk en bellen meestal vanuit kantoor met de klanten. Er zullen dus geen callcentergeluiden te horen zijn. Jij schakelt de telefoons van je bedrijf door naar een nummer dat speciaal geprogrammeerd wordt met je bedrijfsnaam.

Van te voren worden er goede afspraken gemaakt. Je bepaalt zelf wat de telefoonservice doet. Worden de klanten doorverbonden of vind je het prettiger als de berichten worden aangenomen en dat de klanten te horen krijgen dat ze op een later tijdstip worden teruggebeld? Alles is in overleg mogelijk.

C. Toepasbaar voor alle soorten bedrijven

Een telefoonservice is bedoeld voor alle soorten bedrijven. Als klein bedrijf is het fijn om gebruik te maken van een telefoonservice, omdat het mogelijk is dat je te weinig medewerkers hebt om klanten direct te woord te staan.

Een telefoonservice kan de telefoontjes op deze manier aannemen en de medewerkers van je bedrijf kunnen dan de vragen van de klanten één voor één rustig afhandelen.

Ook voor grote bedrijven is een telefoonservice erg handig. Hoe fijn is het als er een speciale telefoonservice is die de telefoontjes aanneemt terwijl de rest van je medewerkers zich kunnen focussen op hun eigen werk?

Zij ontvangen van de medewerkers van de telefoonservice per klant een e-mail waarin precies staat wat er is besproken met de klant. Als bedrijf heb je meer rust en je klanten zijn tevreden.

Deze tip wordt u aangeboden door:
Top Connect (Advertentie)

Tip 4 : Waarom gebruik maken van een secretariaatservice?

Tips van de vakman KLEIN(een tip van) Eskens Administratie
Overweegt u een administratiekantoor of boekhouder in te schakelen? Een goede keuze! Een administratiekantoor of boekhouder neemt u namelijk veel werk en zorgen uit handen!  Een administratiekantoor kan het boeken van inkoop- en verkoopfacturen, lonen en investeringen voor u verzorgen.

Als u zelf boekt, bijvoorbeeld via online boekhouden, dan kan een administratiekantoor of boekhouder u ondersteunen met het inrichten van de boekhouding en het afsluiten van uw fiscale boekjaar.

Tip 3 : Belang van een goede administratie?

Tips van de vakman KLEIN(een tip van) Xams Services
Het is van groot belang uw administratie op een zo efficiënt mogelijke manier in te richten. Uw administratie is immers een cruciaal instrument in het nemen van belangrijke beslissingen. Door een efficiënte interne rapportering kunt u nauwlettend uw resultaten opvolgen en tijdig ingrijpen waar nodig. Door een efficiënt kostenbeleid en budgettering kunt u besparen op uw vaste kosten en komt u niet voor verrassingen te staan.

Tip 2 : Waarom een businesscenter?

(een tip van) KantoorBalie
Wist u dat u tot 60% op uw facilitaire kosten kan besparen door in een business center te huren?

Tip 1 : Algemene informatie over een businesscentrum / Secretariaatservice

secretaresse TIPSEen businesscenter of businesscentrum is een locatie waar meerdere bedrijven gecentraliseerd zijn en waar diensten zoals administratie of callcenter of telefoondiensten aangeboden worden. Een businesscentrum is zeer handig als men zelf niet steeds bereikbaar is en de telefoon toch beantwoord wordt. Ook voor administratieve taken kan een businesscentrum vele mogelijkheden bieden.

De dag van heden wordt meer en meer gebruik gemaakt van een businesscentrum en secretariaatservice om diensten te laten vervullen. Dit omwille van de grote flexibiliteit en specialisatie. Er zijn secretariaatdiensten die meerdere specialisaties in huis hebben waardoor u als deelnemer doelgericht met uw activiteit kan begaan zijn.


Wekelijks worden nieuwe TIPS toegevoegd

Gerelateerd:
- Hoe kan je best een congres organiseren?
Advocaten en juridisch advies TIPS
Boekhouding en accountancy TIPS
Verzekeringen en makelaars TIPS