Grote klanten binnen handbereik – een strategisch verkoopboek van Ludo Claes

U bent hier > Home > Reclame > Grote klanten binnen handbereik

Grote klanten binnen handbereik BOEK Ludo Claes

Grote klanten binnen handbereik. Een uniek strategisch verkoopboek voor verkopers, account managers, key account managers en bedrijfsleider over het verkopen aan grote ondernemingen / bedrijven / organisaties. Dit boek vertelt u niet hoe u gekleed moet zijn als u belangrijke prospecten / klanten bezoekt, dat weet u al, maar toont hoe u een voet tussen de deur krijgt en de verkoop kan sluiten.

Wilt u succesvol verkopen aan grote ondernemingen? Dan is dit boek voor U !

Velen menen dat het verkopen aan grote ondernemingen ofwel het werven van grote klanten enkel weggelegd is voor de grotere bedrijven die reeds een gevestigde waarde hebben in de markt. Deze denkpiste is begrijpelijk. Grote ondernemingen beschikken namelijk een geheel arsenaal aan wapens zoals: referenties, topmanagers, bewezen solvabiliteit, grote reclamebudgetten en naambekendheid, en zo meer die ze kunnen gebruiken om de prospect of potentiële klanten te overtuigen. Thans zijn er nog andere wapens die ook voor de kleine ondernemer inzetbaar zijn. Het zijn strategische wapens. Wat deze wapens zijn en hoe ze succesvol inzet verneemt u in dit unieke boek. Vanaf het eerste contact tot de afsluiting van de verkoop, het binnenhalen van de order, wordt u doorheen het vaak wazige web van giganten geleid.

ISBN: 9051792115 - Gopher Uitgeverij - 194 pagina's

BESTELLEN bij BOL.com

Over webmaster en auteur Ludo Claes

Auteur en webmaster Ludo Claes is in hart en nieren begaan met alles wat commercieel getint is met meer dan twintig jaar ervaring achter de kiezen. Van deur-aan-deur verkoop van verzekeringen tot het werven van de grootste bedrijven / ondernemingen ter wereld in tal van marktsegmenten. Dit met zowel geheel nieuwe producten en ontwikkelingen, nieuwe markten exploreren dus, als gekende producten. Hij kenmerkt zich hierin voornamelijk door zijn strategische denkpistes.