Grote klanten binnen handbereik – strategisch verkoopboek van Ludo Claes

U bent hier > Home > Reclame > Grote klanten binnen handbereik

Ludo Claes auteurOver webmaster en auteur Ludo Claes

Ludo Claes is in hart en nieren begaan met alles wat commercieel getint is met meer dan twintig jaar ervaring achter de kiezen. Van deur-aan-deur verkoop van verzekeringen tot het werven van de grootste bedrijven / ondernemingen ter wereld in tal van marktsegmenten. Dit met zowel geheel nieuwe producten en ontwikkelingen, nieuwe markten exploreren dus, als gekende producten. Hij kenmerkt zich hierin voornamelijk door zijn strategische denkpistes.

Vragen of informatie: zie pagina CONTACT

1. Grote klanten binnen handbereik - Boek van webmaster Ludo Claes

Grote klanten binnen handbereik BOEK Ludo Claes

Een uniek strategisch verkoopboek voor verkopers, account managers, key account managers en bedrijfsleider over het verkopen aan grote ondernemingen / bedrijven / organisaties. Dit boek vertelt u niet hoe u gekleed moet zijn als u belangrijke prospecten / klanten bezoekt, dat weet u al, maar toont hoe u een voet tussen de deur krijgt en de verkoop kan sluiten.

Wilt u succesvol verkopen aan grote ondernemingen? Dan is dit boek voor U !
Velen menen dat het verkopen aan grote ondernemingen ofwel het werven van grote klanten enkel weggelegd is voor de grotere bedrijven die reeds een gevestigde waarde hebben in de markt. Deze denkpiste is begrijpelijk. Grote ondernemingen beschikken namelijk een geheel arsenaal aan wapens zoals: referenties, topmanagers, bewezen solvabiliteit, grote reclamebudgetten en naambekendheid, en zo meer die ze kunnen gebruiken om de prospect of potentiële klanten te overtuigen. Thans zijn er nog andere wapens die ook voor de kleine ondernemer inzetbaar zijn. Het zijn strategische wapens. Wat deze wapens zijn en hoe ze succesvol inzet verneemt u in dit unieke boek. Vanaf het eerste contact tot de afsluiting van de verkoop, het binnenhalen van de order, wordt u doorheen het vaak wazige web van giganten geleid.

ISBN: 9051792115 - Gopher Uitgeverij - 194 pagina's

BESTELLEN bij BOL.com

2. Publicaties van webmaster Ludo Claes

Levensloop 2014
Ludo Claes geeft een getuigenis-toespraak over kanker en de verwerking ervan aan de duizenden bezoekers van Levensloop te Tessenderlo als hulde aan zijn overleden ouders. Levensloop is een initiatief van Stichting tegen Kanker.

Ludo Claes in Gazet Van Antwerpen

Publicaties
Deze website en het boek van Ludo Claes zijn verschenen in de Krant “Gazet Van Antwerpen” in 2005.

Gepubliceerde artikelen van Ludo Claes
- Vakblad Kosmetiek : Verkoop begint op straat
- Vakblad Tips en Advies: Haal meer uit uw verkoopbrochure
- Vakblad Tips en Advies: Bakje koffie?
- Vakblad Tips en Advies: Kan ik u misschien helpen?
- Vakblad Tips en Advies: Zo wordt uw advertentie beter gelezen
- Vakblad Tips en Advies: Maak van de aankoper een verkoper
- Vakblad Tips en Advies: Target verkoopverhalen voor grote organisaties
- Vakblad Tips en Advies: Deel uw prospect in twee
- Vakblad Tips en Advies: Afspraken maken doet u zo
- Vakblad Tips en Advies: Kan er nog wat van de prijs?
- Vakblad Tips en Advies: De 'uw situatie'-afsluittechniek
- Vakblad Tips en Advies: Word postbode en win afspraken
- Vakblad Tips en Advies: Maak uw klant slimmer dan uw concurrent
- Vakblad Tips en Advies: Dat past niet in mijn budget !

3. Ontstaan van deze website

Wat in 2005 louter begon als een leuke hobby; het verschaffen van informatie over verkoop en reclame via deze website, is inmiddels fors uitgegroeid naar een breed uitgebreide website. Ik, webmaster Ludo Claes, ben deze website destijds gestart omdat ik vond dat de praktische informatie op het internet over reclame en verkoop, mijn persoonlijke kennis, ietwat schaars was en ik het mijn plicht vond mijn ervaringen te delen met anderen waarbij ik me voornamelijk richtte tot jonge en/of startende ondernemers die ook de grote klanten en orders op hun klantenlijstje wilde plaatsen, hetgeen later uitgegroeid is tot mijn gepubliceerde boek "Grote klanten binnen handbereik".

Na enkele jaren online informatie delen, kreeg ik meer en meer de vraag van bezoekers van deze website of het niet mogelijk was de denkpiste, het delen van praktische tips, uit te breiden naar andere thema's. Doch aangezien onderwerpen zoals beauty, kleding, woning en zo meer nu niet direct tot mijn kennispakket behoorde, lanceerde ik het idee specialisten en vaklui aan te spreken om tips aan te reiken en hen hiermee tevens de kans aan te reiken zichzelf uniek te profileren hetgeen nu vorm heeft gekregen onder de vorm van "Tips van de Vakman en Vakvrouw". De huidige opbouw van de website was hiermee geboren. Nu, jaren later staan duizenden praktische TIPS online en bieden specialisten op hun vakterrein nog bijna dagelijks hun tips en advies aan. Alvast mijn dank aan allen.

Deze website anno 2017

Aanvang 2017 heb ik deze website gerestyled van een "frontpage" webdesign naar een "wordpress" webdesign en werd de website volledig omgebouwd. Ik hoop van harte dat de praktische tips op deze website u meerwaarde bieden en dat u deze website nog vaak zal bezoeken om te speuren naar allerhande praktisch advies van de Vakman en Vakvrouw. Bij deze dank ik tevens alle Vakmannen en Vakvrouwen voor hun prachtige TIP-inzendingen.