U bent hier : / Home / Grote klanten binnen handbereik – Auteur Ludo Claes

 

Grote klanten binnen handbereik – Auteur Ludo Claes

Een uniek boek "Grote klanten binnen handbereik" over strategisch verkopen aan grote bedrijven en ondernemingen met TIPS en advies, door auteur Ludo Claes

Grote klanten binnen handbereik 5000 TIPS Ludo Claes

ISBN: 9051792115 - papierdruk - 194 pagina's
Verschenen: 22 februari 2005
Auteur: Ludo Claes

Wilt u succesvol verkopen aan grote ondernemingen? Dan is dit boek voor U.

Dit boek is een uniek strategisch verkoopboek specifiek voor verkopers, account managers, key account managers en bedrijfsleider die succesvol willen verkopen aan grote bedrijven en ondernemingen.

Dit boek vertelt u niet hoe u gekleed moet zijn als u belangrijke prospecten / klanten bezoekt, dat weet u al, maar toont hoe u effectief een voet tussen de deur krijgt bij de grote bedrijven en de verkoop kan sluiten.

Iedereen kan verkopen aan grote ondernemingen.

Grote klanten binnen handbereik - Ludo ClaesVelen menen dat het verkopen aan grote ondernemingen ofwel het werven van grote klanten enkel weggelegd is voor de grotere bedrijven die reeds een gevestigde waarde hebben in de markt.

Deze denkpiste is begrijpelijk. Grote ondernemingen beschikken namelijk een geheel arsenaal aan wapens zoals: referenties, topmanagers, bewezen solvabiliteit, grote reclamebudgetten en naambekendheid, en zo meer die ze kunnen gebruiken om de prospect of potentiële klanten te overtuigen.

Thans zijn er nog andere wapens die ook voor de kleine ondernemer inzetbaar zijn. Het zijn strategische wapens. Wat deze wapens zijn en hoe ze succesvol inzet verneemt u in dit unieke boek. Vanaf het eerste contact tot de afsluiting van de verkoop, het binnenhalen van de order, wordt u doorheen het vaak wazige web van giganten geleid.

Over webmaster en auteur Ludo Claes

Auteur en webmaster Ludo Claes is in hart en nieren begaan met alles wat commercieel getint is met meer dan twintig jaar ervaring achter de kiezen. Van deur-aan-deur verkoop van verzekeringen tot het werven van de grootste bedrijven / ondernemingen ter wereld in tal van marktsegmenten.

Dit met zowel geheel nieuwe producten en ontwikkelingen, nieuwe markten exploreren dus, als gekende producten. Hij kenmerkt zich hierin voornamelijk door zijn strategische denkpistes.

Dit boek bestellen

U kan dit boek makkelijk bestellen bij de uitgever Gopher Uitgeverij : Bestelpagina

  • ISBN: 9051792115
  • Gopher Uitgeverij
  • 194 pagina's

Alvast veel leesplezier


Wekelijks worden nieuwe TIPS toegevoegd

Deel deze tips zeker met je vrienden  
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
 
  Nieuwe TIPS - Uw link op deze website