U bent hier : / Home / Kantoorartikelen en kantoormateriaal in België – TIPS en advies

 

Kantoorartikelen en kantoormateriaal in België – TIPS en advies

Leuke kantoorartikelen of kantoormateriaal kopen, waarop moet je zeker letten? Op deze website vind je alvast leuke weetjes met TIPS en advies.

kantoorartikelen met leuke weetjes TIPS en advies 5000 TIPS

♥ Kantoorartikelen in België en Nederland
- bol.com / kantoorartikelen

Uw link hier? Meer info

Tip 6 : Enkele nuttige tips voor het kopen van kantoorbenodigdheden

Ludo claes TIPS1. Maak een lijst
Begin met het maken van een lijst van alle benodigdheden die uw kantoor nodig heeft. Omvat alles, van pennen en papier tot printercartridges en nietmachines. Als u een uitgebreide lijst heeft, zorgt u ervoor dat u niets essentieels vergeet.

2. Stel een budget vast
Bepaal hoeveel u kunt uitgeven aan kantoorbenodigdheden. Door een budget in te stellen, kunt u prioriteit geven aan uw aankopen en kunt u te hoge uitgaven voorkomen. Houd bij het bepalen van uw budget rekening met factoren als de grootte van uw kantoor en het aantal medewerkers.

3. Vergelijk prijzen
Vergelijk prijzen van verschillende leveranciers voordat u een aankoop doet. Zoek naar kortingen, bulkaankoopopties en speciale aanbiedingen om de beste deal te krijgen. Vergeet niet rekening te houden met de verzendkosten als u online koopt.

4. Kwaliteit versus prijs
Hoewel het belangrijk is om geld te besparen, mag u kwaliteit niet opofferen voor de prijs. Goedkope verbruiksartikelen moeten mogelijk vaker worden vervangen, wat u op de lange termijn meer kost. Breng kosteneffectiviteit in evenwicht met kwaliteit, zodat u de beste waar voor uw geld krijgt.

5. Overweeg milieuvriendelijke opties
Kies waar mogelijk voor milieuvriendelijke kantoorbenodigdheden. Zoek naar producten die zijn gemaakt van gerecyclede materialen of die biologisch afbreekbaar zijn. Door over te stappen op milieuvriendelijke opties kunt u de CO2-voetafdruk van uw kantoor verkleinen en laten zien dat u zich inzet voor duurzaamheid.

kantoorartikelen en kantoormateriaal TIPS

6. Koop in bulk
Door kantoorbenodigdheden in bulk te kopen, kunt u op de lange termijn geld besparen. Veel leveranciers bieden kortingen voor grote bestellingen, dus sla veelgebruikte artikelen zoals papier, pennen en printerinkt in om van deze besparingen te profiteren.

7. Online winkelen
Onlinewinkels hebben vaak lagere prijzen dan fysieke winkels, dus overweeg om online te winkelen voor uw kantoorbenodigdheden. Zoek naar gerenommeerde leveranciers met goede recensies en betrouwbare verzendopties om een vlotte aankoopervaring te garanderen.

8. Houd uw inventaris bij
Houd de inventaris van uw kantoorbenodigdheden bij om te voorkomen dat u zonder essentiële artikelen komt te zitten. Gebruik voorraadbeheersoftware of houd eenvoudigweg een spreadsheet bij om het gebruik bij te houden en indien nodig de benodigdheden opnieuw te ordenen. Door uw inventaris regelmatig te controleren, voorkomt u verspilling en zorgt u ervoor dat u altijd bij de hand heeft wat u nodig heeft.

9. Onderhandelen met leveranciers
Wees niet bang om met leveranciers te onderhandelen, vooral als u een grote aankoop doet. Veel leveranciers zijn bereid kortingen of andere prikkels aan te bieden om uw bedrijf binnen te halen, dus aarzel niet om om een betere deal te vragen.

10. Houd rekening met kantoorbehoeften
Houd bij de aanschaf van benodigdheden rekening met de specifieke behoeften van uw kantoor. Als u bijvoorbeeld veel vergadert, investeer dan in hoogwaardig presentatiemateriaal zoals whiteboards en stiften. Door uw aankopen af te stemmen op de unieke vereisten van uw kantoor, haalt u de meeste waarde uit uw benodigdheden.

Door deze tips te volgen, kunt u het aankoopproces van kantoorbenodigdheden stroomlijnen en ervoor zorgen dat uw kantoor goed is uitgerust voor succes.

Tip 5 : Vergelijk de kosten-keten van uw kantoorartikelen

(een tip van) ITC België
We raden u aan om meer naar de keten der kosten te kijken en niet alleen naar de prijs van het product van uw kantoorartikelen. Als voorbeeld kunt u kijken of vrachtkosten zijn meegenomen of de tijd die het u kost om iets op te zoeken of te bestellen. Zoek een on-line vakman en laat u adviseren. Interessant voor student, particulier, bedrijf en overheden in de hele Benelux !

Tip 4 : Denk aan eigen reclame op je kantoorartikelen

(een tip van) OfficeGifts
Als u uw kantoor artikelen zoals balpennen en notitieblokken inkoopt, bedruk deze dan met uw logo. Dit zal aanzienlijk meer naamsbekendheid opleveren.

Tip 3 : Creëer efficiëntie op kantoor door gekleurd papier

(een tip van) Pandava
Gebruik gekleurd papier om het u gemakkelijker te maken. Gebruik bijvoorbeeld lichtgeel papier (liefst gerecycleerd natuurlijk) voor uw fax en u houdt een heel duidelijk onderscheid tussen de papieren op uw bureel. U haalt er direct uit wat een binnengekomen fax is. Dit kan toegepast worden op heel wat interne documenten om zo sneller het juiste document te onderscheiden.

Tip 2 : Hoe je post veilig verzenden met secure enveloppen?

(een tip van) Enveloppenland
Wilt u waardevolle spulletjes veilig versturen? Denk dan eens aan plastic enveloppen, luchtkussen enveloppen met seal of zogeheten bubbelenveloppen. Deze gaan niet stuk in de post, beschermen de inhoud van de envelop, en loopt u dus minder risico dat uw spulletjes niet in de gewenste staat aankomen!

Tip 1 : Algemene informatie over kantoorartikelen

kantoorartikelen TIPSKantoorartikelen of kantoormateriaal of kantoorbenodigdheden zijn allerhande artikelen, toestellen en materialen die we op het kantoor nodig hebben. Denk hierbij aan bijvoorbeeld papier, enveloppen, kaften, pennen en balpennen, papiersnijmachine, perforator, en zo meer. Het bestand aan kantoorartikelen is dan ook zeer groot waardoor een breed assortiment aan materialen, kleuren, uitvoeringen en tevens leveranciers te vinden is.

Bij het kiezen van kantoormateriaal is het dan ook vaak een zaak van de juiste leverancier op de juiste plaats. Tenslotte biedt eenieder vrijwel bijna hetzelfde aan waardoor de keuze van de klant meer en meer gebaseerd wordt aan de randgegevens zoals de service, bereikbaarheid, service na verkoop, snelle levertijden en zo meer.


Wekelijks worden nieuwe TIPS toegevoegd

Deel deze tips zeker met je vrienden  
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
 
  Nieuwe TIPS - Uw link op deze website