Kantoorartikelen of kantoormateriaal kopen – waarop moet je zeker letten TIPS

U bent hier : Home > Kantoor > Kantoorartikelen


kantoorartikelen en kantoormateriaal TIPS

Ga je kantoorartikelen of kantoormateriaal kopen dan zijn er enkele belangrijke punten waarop je zeker moet letten. Hier vind je alvast praktische TIPS.

Kantoormateriaal artikelen

Tip 4 : Vergelijk de kosten-keten van uw kantoorartikelen

(een tip van) ITC België
We raden u aan om meer naar de keten der kosten te kijken en niet alleen naar de prijs van het product van uw kantoorartikelen. Als voorbeeld kunt u kijken of vrachtkosten zijn meegenomen of de tijd die het u kost om iets op te zoeken of te bestellen. Zoek een on-line vakman en laat u adviseren. Interessant voor student, particulier, bedrijf en overheden in de hele Benelux !

Tip 3 : Denk aan eigen reclame op je kantoorartikelen

(een tip van) OfficeGifts
Als u uw kantoor artikelen zoals balpennen en notitieblokken inkoopt, bedruk deze dan met uw logo. Dit zal aanzienlijk meer naamsbekendheid opleveren.

Tip 2 : Creëer efficiëntie op kantoor door gekleurd papier

(een tip van) Pandava
Gebruik gekleurd papier om het u gemakkelijker te maken. Gebruik bijvoorbeeld lichtgeel papier (liefst gerecycleerd natuurlijk) voor uw fax en u houdt een heel duidelijk onderscheid tussen de papieren op uw bureel. U haalt er direct uit wat een binnengekomen fax is. Dit kan toegepast worden op heel wat interne documenten om zo sneller het juiste document te onderscheiden.

Tip 1 : Hoe je post veilig verzenden met secure enveloppen?

(een tip van) Enveloppenland
Wilt u waardevolle spulletjes veilig versturen? Denk dan eens aan plastic enveloppen, luchtkussen enveloppen met seal of zogeheten bubbelenveloppen. Deze gaan niet stuk in de post, beschermen de inhoud van de envelop, en loopt u dus minder risico dat uw spulletjes niet in de gewenste staat aankomen!

Algemene informatie

kantoorartikelen TIPSKantoorartikelen of kantoormateriaal of kantoorbenodigdheden zijn allerhande artikelen, toestellen en materialen die we op het kantoor nodig hebben. Denk hierbij aan bijvoorbeeld papier, enveloppen, kaften, pennen en balpennen, papiersnijmachine, perforator, en zo meer. Het bestand aan kantoorartikelen is dan ook zeer groot waardoor een breed assortiment aan materialen, kleuren, uitvoeringen en tevens leveranciers te vinden is.

Bij het kiezen van kantoormateriaal is het dan ook vaak een zaak van de juiste leverancier op de juiste plaats. Tenslotte biedt eenieder vrijwel bijna hetzelfde aan waardoor de keuze van de klant meer en meer gebaseerd wordt aan de randgegevens zoals de service, bereikbaarheid, service na verkoop, snelle levertijden en zo meer.

Wekelijks worden nieuwe TIPS toegevoegd

Gerelateerd:
Relatiegeschenken
Kantoormeubelen en inrichting
Kantoorstoelen
Drukwerk

Rubrieken
- Auto - Beauty - Dieren - Elektro - Gezondheid - Hobby - Kantoor - Kleding - Party - Magazijn - Reclame - Reizen - Tuin - Wonen

Effe lachen
- Moppen en grappen - Verborgen Camera

Producten en campagnes
- Toppers gezien op TV - Promoties en Campagnes