Telefoonservice voor een geslaagde bedrijfsuitbreiding – Top-connect

U bent hier : Home > Kantoor > Businesscentrum > Telefoonservice voor een geslaagde bedrijfsuitbreiding

Tips van de vakman vakvrouw

Ben je van plan om je bedrijf verder uit te breiden? Dan hebben wij een goede tip. Maak gebruik van de diensten van een telefoonservice. Een telefoonservice kan ervoor zorgen dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan op momenten dat u zelf niet in de gelegenheid bent om de telefoon aan te nemen.

Klantvriendelijk op nummer één

Op het moment dat klanten naar uw bedrijf bellen is het prettig voor ze als ze iemand te pakken kunnen krijgen. Neemt er niemand op of krijgen ze constant een afwezigheidbericht? Dan kan het zijn dat klanten zich op een gegeven moment beginnen te ergeren aan de afwezigheid van het personeel. Natuurlijk heeft iedereen vrije dagen, maar voor de klant is het fijn om even iemand te spreken over zijn/haar vraag of probleem. Is klantvriendelijkheid een belangrijke speerpunt van je bedrijf? Zorg er dan voor dat je klanten altijd iemand te spreken krijgen als ze bellen naar je bedrijf.

De diensten van een telefoonservice

Op het moment dat je gebruik gaat maken van de diensten van een telefooncentrale, zullen je klanten nooit merken dat ze eigenlijk iemand spreken van een externe partij. Telefoonservices gaan professioneel te werk en bellen meestal vanuit kantoor met de klanten. Er zullen dus geen callcentergeluiden te horen zijn. Jij schakelt de telefoons van je bedrijf door naar een nummer dat speciaal geprogrammeerd wordt met je bedrijfsnaam. Van te voren worden er goede afspraken gemaakt. Je bepaalt zelf wat de telefoonservice doet. Worden de klanten doorverbonden of vind je het prettiger als de berichten worden aangenomen en dat de klanten te horen krijgen dat ze op een later tijdstip worden teruggebeld? Alles is in overleg mogelijk.

Alle soorten bedrijven

Een telefoonservice is bedoeld voor alle soorten bedrijven. Als klein bedrijf is het fijn om gebruik te maken van een telefoonservice, omdat het mogelijk is dat je te weinig medewerkers hebt om klanten direct te woord te staan. Een telefoonservice kan de telefoontjes op deze manier aannemen en de medewerkers van je bedrijf kunnen dan de vragen van de klanten één voor één rustig afhandelen. Ook voor grote bedrijven is een telefoonservice erg handig. Hoe fijn is het als er een speciale telefoonservice is die de telefoontjes aanneemt terwijl de rest van je medewerkers zich kunnen focussen op hun eigen werk? Zij ontvangen van de medewerkers van de telefoonservice per klant een e-mail waarin precies staat wat er is besproken met de klant. Als bedrijf heb je meer rust en je klanten zijn tevreden..


Deze TIP wordt u aangeboden door onderstaande Vakman / Vakvrouw:

Top-Connect
Amstelveen - Nederland

Onze klanten bestaan onder meer uit kleine tot middelgrote bedrijven die de telefoon vaak niet zelf willen of kunnen beantwoorden. Daarnaast werken we ook voor grotere bedrijven, die een deel van hun telefoonverkeer aan ons uitbesteden (bijvoorbeeld de klantenservice of helpdesk), voor wie we de telefoniste vervangen of de overflow opvangen. Onze klanten zijn door heel Nederland gevestigd, maar ook in Duitsland en België.

Website = http://top-connect.nl/


Uw TIP op deze website: zie contact

Meer businesscentrum TIPS

businesscentrum secretariaat call center TIPS